Algemene voorwaarden

Bestel & leveringsvoorwaarden

Bestellen

  • Omdat alles steeds vers wordt klaargemaakt dienen de voorbereidingstijden gerespecteerd te worden.
  • Bestellen kan online, via mail, telefonisch of ter plaatse.
  • Bij bestellingen van belegde broodjes, soep, wraps, salades enz… gelieve minstens 2u vooraf de bestelling door te geven.
  • Bij grote volumes of lunchcatering-bestellingen gelieve uiterlijk de dag vooraf de bestelling door te geven.

Afhalen

In geval van afhaling zullen de bestelde producten klaar staan op het gevraagde tijdstip. De bestelde goederen worden maximum twee uur na dit tijdstip gereserveerd. De verschuldigde som van de bestelde goederen blijft verschuldigd zelfs indien de goederen niet zijn afgehaald. Alle afhalingen dienen te gebeuren tijdens de openingsuren van de winkel, tenzij anders overeengekomen.

Afhalen

Leveringen op kantoor , bedrijf, instelling, school, vereniging, enz… zijn enkel mogelijk bij bestellingen van minstens € 15,00 tenzij anders overeengekomen.

Voor leveringen in een straal van 3km worden geen extra kosten aangerekend. Voor leveringen die verder verwijderd zijn, rekenen we een bedrag aan van 10,00 euro of meer, afhankelijk van de afstand.

Waarborg verpakking

Voor bestellingen die worden geleverd in speciaal daartoe bestemde manden, schotels, planken, enz… wordt er een waarborg aangerekend van € 10,00 per item, dit wordt onmiddellijk terugbetaald wanneer de verpakking in goede staat wordt terugbezorgd.

Prijzen & betalingsvoorwaarden

Alle prijzen vermeld op de site zijn inclusief BTW.

De bestellingen die worden afgehaald kunnen cash of met Bancontact/Payconiq betaald worden.

De bestellingen die geleverd worden dienen op voorhand per overschrijving te betaald worden, de bestellingen worden pas uitgeleverd bij ontvangst van de bestelling of na voorleggen van bewijs van betaling.

 

Klachten

Nelly’s werkt uitsluitend met verse ingrediënten en ingrediënten die aan alle voorschriften en eisen voldoen. Mocht er zich toch een probleem voordoen kunnen wij enkel rekening houden met klachten die ons binnen de vier uur na levering bereiken. De geleverde producten inclusief de originele verpakkingen worden ons wel ter beschikking gesteld voor verder onderzoek. In geval van aanvaarding van de klacht blijft de schadevergoeding altijd beperkt tot hetzij een vervanging van de geleverde producten, hetzij een terugbetaling van de betaalde prijs. Bijkomende schadevergoeding, van welke aard ook, is niet mogelijk.

© Copyright Creative Digital Solutions 2020 . Alle rechten voorbehouden.

Back To Top